Pages

coretan 89: malam fiesta...

bermulanya coretan 89...

hari jumaat. jam 830 mlm. malam fiesta family kedua aku a.k.a family aku di utp - tronoh theater shop (tts). bertemakan pakaian tradisional (mungkin kerna pengaruh teater bangsawan yang baru lepas). bermenu utamakan chicken chop.(chicken chop?? kate tradisional...layan~) bertempat di poket D (untuk pertama kalinya). malam itu juga adalah malam penghargaan untuk bakal2 graduan tts...eh, utp pada hujung semester ini iaitu - akin, am, sult dan bani. tidak terkecuali juga penghargaan kepada ahli2 yang bakal intern semester hadapan. aku kurang selesa pada malam itu sebenarnya kerana suasana yang 'agak' formal ketika majlis. namun tidak kisahlah. asalkan aku dapat bersama ahli keluargaku itu. pada malam itu juga ahli majlis tertinggi yang baru tts telah dilantik menggunakan kuasa veto golongan atasan tts (vvip) seperti doc shark, cik mad dan cik amat (termasuk aku skali menyebok). dan keputusannya:-

hisham kisas - presiden
aisyah naemah - vice
fatina - s.u. 1
syafril - s.u. 2
ammar.b - bendahari

tahniah kepada semua. diharapkan semoga tts terus kekal maju dibawah pimpinan kalian. insyaAllah. selepas itu, disampaikan pula anugerah2 mencarut...eh,mengarut yang diilhamkan oleh doc shark pada malam itu. dan aku telah dianugerahkan anugerah tertinggi pada malam itu iaitu - 'anugerah janggut' (mengarut kan?) atas komitmen2 yang telah aku berikan sepanjang penglibatanku bersama tts. aku membawa pulang cokelat snickers sebagai trofi. terima kasih doc. saya terharu. dan majlis berakhir kurang lebih jam 1 pagi dan kemudian...kami pergi karok! sangat seronot! woot~ woot~ ;P


chicken chop yang menjadi mangsa

'gambar2 lain akan diuplod di facebook'

berakhirnya coretan 89...

0 comments:

::disklemer::

Segala coretan yang dimuatkan dalam laman 'corat coret kehidupan' ini adalah hasil tulisan Khairil Nizam Bin Mohamad Darus. Sebarang jenis ambilan dan adaptasi dari laman ini perlulah dengan kebenaran. Beliau menulis berdasarkan pemikiran, pengetahuan dan pengalaman sendiri tanpa berniat untuk menyinggung atau mempersendakan sesiapa. Sekiranya ada yang tidak senang dengan apa yang disampaikan, harap dimaafkan. Semoga kita sentiasa berada di bawah lindungan Allah S.W.T.