Pages

coretan 60: coretan separa lucah pertama...

bemulanya coretan 60...

Aku ada dua...eh, satu bola.

Ada orang panggil bola tu bola ramas (squeeze ball).

Tapi aku lebih suka panggil bola tu bola stress (stress ball).

Sebab bila aku kerja di pejabat, kadang-kadang aku akan stress.

Jadi bila aku stress, aku suka lepaskan tekanan kat bola aku.

Aku akan ramas-ramas bola aku tu sepuas hati.

Aku akan tenang bila aku buat macam tu.

Inilah bola aku...nampak besar kan?



berakhirnya coretan 60...

4 comments:

Anwar Samad said...

pe kono eee la kau nih kerel, ko yo pon stress, tuksah la nak ghameh2.. buek kupi pon nak stress ko? ko banyak bona bondo nak kono potostet?

khair al-nizam said...

ko jgn pndg ghondah departmen den nih nua...kok time ko dlu yo la buek kupi ngan fotostet yo kojo eh kn...

kok den ni xpek do...nk buek kupi pun x sompek...ni boto punyo kojo nih...kok x cayo tanyo bani..dio tu bokeh senior trainee den tu kek sini...hahah

Anonymous said...

haha .. lps kn stress kt bola indah .. haha

khair al-nizam said...

aih~
laen mcm jak bunyinya ko tok...
hahah~

::disklemer::

Segala coretan yang dimuatkan dalam laman 'corat coret kehidupan' ini adalah hasil tulisan Khairil Nizam Bin Mohamad Darus. Sebarang jenis ambilan dan adaptasi dari laman ini perlulah dengan kebenaran. Beliau menulis berdasarkan pemikiran, pengetahuan dan pengalaman sendiri tanpa berniat untuk menyinggung atau mempersendakan sesiapa. Sekiranya ada yang tidak senang dengan apa yang disampaikan, harap dimaafkan. Semoga kita sentiasa berada di bawah lindungan Allah S.W.T.