Pages

coretan 58: kisah pose...

bermulanya coretan 58...

Bulan pose dah mula. Jadi aku nak cerita kisah aku masa bulan pose time kecik2 dulu.
Masa tu aku darjah berapa tak ingat. Ade satu hari tu, masa tu aku baru nak belaja2 pose n sembahyang jugak. So tiba satu hari tu...aku pun pose cam bese. Entah sebab ape, aku rasa rajin pulak haritu, aku pun mandi awal dan bersiap2. Pakai baju melayu hijau sepasang dan berkopiah. Lalu aku pun solat. Solat maghrib... YE! SOLAT MAGHRIB! Masa orang tengah menunggu nak berbuka pose. Lepas je berbuke, mak aku pun macam bese suruh aku solat maghrib...lalu aku dengan konfidennye jawab... "Dah sudah dah tadi..." Begitulah ceritanya...Sekian~ Selamat Bpose...

berakhirnya coretan 58...

3 comments:

younik said...

aku rase aku pon pnah lalui pngalaman yg same~

khair al-nizam said...

bagus! kite serupe...hahah

Anwar Samad said...

(sekumpulan manusia pelik..)

::disklemer::

Segala coretan yang dimuatkan dalam laman 'corat coret kehidupan' ini adalah hasil tulisan Khairil Nizam Bin Mohamad Darus. Sebarang jenis ambilan dan adaptasi dari laman ini perlulah dengan kebenaran. Beliau menulis berdasarkan pemikiran, pengetahuan dan pengalaman sendiri tanpa berniat untuk menyinggung atau mempersendakan sesiapa. Sekiranya ada yang tidak senang dengan apa yang disampaikan, harap dimaafkan. Semoga kita sentiasa berada di bawah lindungan Allah S.W.T.