Pages

coretan 35: bersawang...


bermulanya coretan 35...


Penulis: Apa yang bersawang?

Aku: Blog aku nih la...

Penulis: Kenapa bersawang?
Aku: Sebab tak diupdate...

Penulis: Kenapa tak diupdate?
Aku: Banyak la sebabnya...

Penulis: apa sebabnya?

Aku: sibuk...

Penulis: Sibuk sebab apa?
Aku: Macam-macam la...

Penulis: contohnya?

Aku: Projek...esaimen...test...show...

Penulis: Selain sibuk apa lagi?

Aku: Ada la...

Penulis: Apa yang ada?
Aku: laptop aku rosak haritu...

Penulis: Rosak kenapa?
Aku: Skrin dia...

Penulis: Kenapa skrin dia?
Aku: Bergetar-getar...berkelip-kelip...

Penulis: Kenapa jadi macam tu?
Aku: Mana aku tau...

Penulis: Dah hantar baiki?
Aku: Dah...

Penulis: Bila siapnya?

Aku: Katanya hari ni...

Penulis: So dah siap la ni?
Aku: Belum...

Penulis: Kenapa belum?
Aku: Sebab dia cakap belum siap...

Penulis: Dia tu siapa?
Aku: Cina kedai tu la...

Penulis: Jadi bila siapnya?

Aku: Isnin minggu depan...

Penulis: Ni kau guna laptop siapa?
Aku: Bukan laptop...desktop...

Penulis: Tak menjawab soalan. Siapa punya?
Aku: Kawan aku la...
Eh, yang kau ni banyak tanya sangat ni apahal?!
Lempang kang baru tau...


Penulis: Aku tak tau apa nak tulis lagi dalam ni.
Ok la.Tu je...


Moral: Bertanya terlalu banyak juga boleh mengundang kemarahan orang lain.

berakhirnya coretan 35...

3 comments:

Keheng said...

aper daa..sendiri tanya sendiri jawab kaa?huahuahhuaa
blog guar pun dah nak bersawang kat sawang sawang yang ader tu...hahaha bayangkan la berapa lama tak update...ada description jer...hahahaha.

khair al-nizam said...

haha...
tu la psl...
kelaben dah kelabun dah...
hahaha
tape-tape...
pasni wat blog len plak...
haha

Akin Muhammad said...

kau ada konflik dalaman neh! haha

::disklemer::

Segala coretan yang dimuatkan dalam laman 'corat coret kehidupan' ini adalah hasil tulisan Khairil Nizam Bin Mohamad Darus. Sebarang jenis ambilan dan adaptasi dari laman ini perlulah dengan kebenaran. Beliau menulis berdasarkan pemikiran, pengetahuan dan pengalaman sendiri tanpa berniat untuk menyinggung atau mempersendakan sesiapa. Sekiranya ada yang tidak senang dengan apa yang disampaikan, harap dimaafkan. Semoga kita sentiasa berada di bawah lindungan Allah S.W.T.