Pages

coretan enam belas: buat TTS-ian...


bermulanya coretan enam belas...

tadi aku meeting.
aku rasa penting.
tapi kepala pening.
sebab sekeliling bising.

belah sana meeting.
belah sini 'joking'.
cerita minah kena pusing.
sikit lagi air mata nak 'running'.

bila makin boring.
tengok gambar masa 'training'.
gelak sampai nak terkencing.
sebab aksi sangat 'happening'.

tapi yang penting.
sebab korang gusi aku tak kering.
sebab korang kepala aku kurang pening.
sebab korang sunyi aku jadi bising.

korang yang pening/ting...TTS 'loving'. ;)

berakhirnya coretan enam belas...

8 comments:

Half said...

aku nk amik gmbr cmtu lagi la.. hahahahh

khair al-nizam said...

cantik2~ haha tp bese gmbr cmtu kene unintentionally...bru best...cam gmbr acab ngn mekot...hahaha

Half said...

yeahhh... msa show palestin nnti tgk la... hak3

bungaberduri said...

haaaa...gamba2 gitu korunk ske la ek..isk3~~ ;P

khair al-nizam said...

ske r...gmbr ko jd siput senget...hahaha

Akin Muhammad said...

nnt aku dtg utp aku nak tgk gambar tu

sebab aku suka gambar2 yg macam tu

jebat said...

nice
tenkiu jgak kpd kerel
yg menceriakan TTS ^^

khair al-nizam said...

to tts: bole2.kalo nk wt sndri pn ley gak...

to jebat: same2...coretan tu ikhlas tu...terus dari lubuk ati...huhu~

::disklemer::

Segala coretan yang dimuatkan dalam laman 'corat coret kehidupan' ini adalah hasil tulisan Khairil Nizam Bin Mohamad Darus. Sebarang jenis ambilan dan adaptasi dari laman ini perlulah dengan kebenaran. Beliau menulis berdasarkan pemikiran, pengetahuan dan pengalaman sendiri tanpa berniat untuk menyinggung atau mempersendakan sesiapa. Sekiranya ada yang tidak senang dengan apa yang disampaikan, harap dimaafkan. Semoga kita sentiasa berada di bawah lindungan Allah S.W.T.