Pages

coretan lima belas: yang aku rasa...

bermulanya coretan lima belas...

kau pernah rasa?
rasa apa?
rasa tidak kena.
ke kiri salah. ke kanan salah.
ke depan. ke belakang.
semuanya rasa salah.
kalau kau pernah rasa.
beritahu aku.
bagaimana cara.
melenyapkan rasa.
yang aku rasa.
makan? tidur? jerit?
semua aku dah buat.
tapi ada lagi satu. aku rasa.

mengadu pada Dia.
Yang Maha Kuasa.

mungkin terlalu tipikal.
lupa ketika senang.
ingat ketika susah.
aku manusia biasa.
begitulah nampaknya.
ampunilah aku seadanya.

berakhirnya coretan lima belas...

0 comments:

::disklemer::

Segala coretan yang dimuatkan dalam laman 'corat coret kehidupan' ini adalah hasil tulisan Khairil Nizam Bin Mohamad Darus. Sebarang jenis ambilan dan adaptasi dari laman ini perlulah dengan kebenaran. Beliau menulis berdasarkan pemikiran, pengetahuan dan pengalaman sendiri tanpa berniat untuk menyinggung atau mempersendakan sesiapa. Sekiranya ada yang tidak senang dengan apa yang disampaikan, harap dimaafkan. Semoga kita sentiasa berada di bawah lindungan Allah S.W.T.