Pages

coretan 41: hanya coretan 2...

bermulanya coretan 41...

Berlalu sudah paper ketiga dan keempat. Aku puas hati dengan paper ECON, tapi paper VIBRATION...??? Rase nak nangis je. Memang BERGETAR sel-sel otak aku sebelum, semasa, dan selepas menjawab paper tu. Hadoihh~ aku pun tak tau r ape yang aku tulis dalam buku jawapan tu. Mengarut bagai. Siap buat rumus sendiri lagi. Tunggu nak dapat nobel prize je. Bantulah hamba-Mu ini ya Allah. Aku tidak sanggup diuji lagi...huu~

Apapun sumenye dah berlalu. Sekarang masa untuk pandang kehadapan. Ade lagi dua paper yang sedang menunggu. MANUFACTURING TECHNOLOGY II & FLUID MECHANICS II. Besok dan hari Jumaat, respectively. Lepas tu berakhirlah semester ke-3 tahun pertama aku di UTP. Semester depan pergi intern pulak. Yeahh!!! (^_^)

Nak dijadikan cerita, hari Isnin haritu sebelum paper Econ, mase tu pukul 8:15 lebih kurang. Aku pun bersiap-siap nak pergi Chancellor Hall. Tup tup baru perasan kad matrik aku takde. Cari punye cari, baru aku ingat last time aku guna kad matrik mase keluar makan ngan dak TTS beberapa malam sebelumnya. Lalu aku pun cuak. Setelah kompom tak jumpe, aku pun start motor terus pergi opis Pak Gad kat blok B mintak temporary punye kad matrik. Haihh~ nasib baik perasan awal kad tu takde. Buatnye mase kat depan pintu masuk dewan tu baru perasan, tak ke naya. Nasib jugak aku dah ready paper pagi tu. huhu

Petangnya terus pergi buat kad matrik baru. Melayang 30 hinggit. Tapi takpe la, aku pun da bosan tengok gambar lama kat kad lame tu. Tapi sayang jugak la sebab souvenier dari doc yang aku buat casing kad tu pun hilang sekali. Susah nak cari tu. Hmm~ mintak maap la doc ye. Lain kali bagi la souvenier lain lagi. Hehee~

Lepas buat kad matrik, pergi berenang pulak ngan dak-dak TTS. Buat photoshoot dalam air. Guna kamera din. Wah! Menarik jugak. Ade la 2,3 keping gambar aku. Tapi lum sampai kat tangan aku lagi. Nanti dah ambik aku upload. Tapi memang puas hati la berenang petang tu sebab takde orang lain. Kami-kami je. Rasa nak buat party je kat pool tu. Huu~

Oklah. Nak sambung setadi. Take care~




kad matrik baru...muahaha~~~


berakhirnya coretan 41...

1 comments:

Keheng said...

GOOD LUCK for the remaining papers bro!

::disklemer::

Segala coretan yang dimuatkan dalam laman 'corat coret kehidupan' ini adalah hasil tulisan Khairil Nizam Bin Mohamad Darus. Sebarang jenis ambilan dan adaptasi dari laman ini perlulah dengan kebenaran. Beliau menulis berdasarkan pemikiran, pengetahuan dan pengalaman sendiri tanpa berniat untuk menyinggung atau mempersendakan sesiapa. Sekiranya ada yang tidak senang dengan apa yang disampaikan, harap dimaafkan. Semoga kita sentiasa berada di bawah lindungan Allah S.W.T.